تاریخچه ساعت های لونژین 0368
ساعتهای Longines ساخت سوئیس با سابقهای که به سال 1832 بازمیگردد، یکی از قدیمیترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس در جهان است که هنوز هم فعال است. Longines که حضور دائمی در دنیای ورزش دارد، زمان نگهدار رسمی دربی کنتاکی و سایر رویدادهای برجسته هر ساله، از جمله مسابقات سوارکاری، مسابقه، و اسکی آلپاین است. امروزه، Longines یکی از معدود برندهای ساعت های لوکس سوئیسی است که می تواند واقعاً یک نام شناخته شده در نظر گرفته شود.
با این حال، همه داستان ها باید از جایی شروع شوند، و برای Longines، تاریخ آن در کوه های Saint-Imier، سوئیس نزدیک به دویست سال پیش آغاز می شود.
درباره ساعت های لونژین
حقایق سریع شرکت Longines:
در سال 1832 توسط آگوست آگاسیز تأسیس شد. دفتر مرکزی در سن ایمیر، سوئیس.
نام آن برگرفته از محل کنار جاده اولین کارخانه این شرکت است (به معنی “چمنزارهای طولانی”).
ساعت Lindbergh Hour Angle را در سال 1931 اختراع کرد. در دهه 1870 ساعت سازی صنعتی را از ایالات متحده آموخت. عضو گروه سواچ از سال 1983.
دارای قدیمی ترین علامت تجاری ثبت شده برای لوگوی برند ساعت است که هنوز هم استفاده می شود. زمان نگهدار رسمی دربی کنتاکی از سال 2011.
در بیش از 150 کشور مختلف فروخته می شود.
برای هر ساعتی که تا به حال تولید شده است، رکورد نگه می دارد.
حامیان بسیاری از رویدادها و افراد برجسته مختلف است.
تأسیس لونژین
در سال 1832، یک ساعت ساز سوئیسی به نام آگوست آگاسیز با کمک دو شریک، وکلا و برادر زن، هنری رایگول و فلوریان مورل، یک شرکت ساعت سازی در شهر سن ایمیر تأسیس کرد.
در ابتدا، نام شرکت Raiguel Jeune & Cie بود، اما در سال 1846، هر دو شریک آگاسیز از صنعت ساعت بازنشسته شدند و او را به تنهایی مسئولیت شرکت را بر عهده گرفت. چندین سال بعد در سال 1852، آگاسیز برادرزاده خود ارنست فرانسیلون را برای کمک به اداره تجارت آورد.
فرانسیلون به عنوان یک اقتصاددان آموزش دیده با درک قوی از صنعت ساعت سازی، مسئول تعدادی از تصمیمات مهم از جمله تأسیس اولین کارخانه Longines و حتی خود نام Longines بود.
آگوست آگاسیز همچنان شریک این برند باقی می ماند، اما با کاهش سلامتی او، فرانسیلون همچنان نقش مهم تری در شرکت ایفا می کرد و در نهایت با فوت آغاسیز در سال 1877 به طور کامل مسئولیت را بر عهده گرفت.
نام Longines و صنعتی شدن آمریکایی
تحت کنترل ارنست فرانسیلون، شرکت در حال رشد ساعت، اولین کارخانه تولیدی خود را در سال 1867 راه اندازی کرد.
محل کارخانه جدید در منطقه ای از جنوب سنت ایمیر به نام Es Longines (به معنی “چمنزارهای طولانی”) واقع شده است.
نام جدید شرکت: Longines. برای کمک به رهبری کارخانه جدید، ارنست فرانسیلون یک مهندس با استعداد به نام ژاک دیوید را به عنوان مدیر فنی Longines منصوب کرد.
در دهه بعد، دیوید برای شرکت در نمایشگاه جهانی 1876 در فیلادلفیا به ایالات متحده فرستاده شد، جایی که او ایده هایی را در مورد رویکرد آمریکا به ساعت سازی صنعتی گردآوری کرد و گزارشی 108 صفحه ای ایجاد کرد که یافته های خود را به تفصیل شرح می داد.
پس از بازگشت به سوئیس، لونگینز شروع به اجرای برخی از استراتژیهایی کرد که ژاک دیوید از ساعتسازان آمریکایی آموخته بود و لانجینز به سرعت در تولید ساعتهای صنعتی پیشگام شد.
ساعتهای خلبان و ناوبری
در همان سالی که Longines اولین کارخانه خود را تأسیس کرد، این برند اولین حرکت خود (20A) را نیز تولید کرد.
تا سال 1878، یک حرکت کرنوگراف ساده (20H؛ ثبت اختراع توسط آلفرد لوگرین)، ساعت ساز، در حال تولید بود.
این پیشرفتهای اولیه به برند مزیتی در دنیای ورزشهای رقابتی، بهویژه مسابقات اسبدوانی داد، و در اوایل سال 1886، Longines از قبل تامینکننده ساعتهای اکثر مقامات ورزشی در نیویورک بود.
در این دوران بود که برند Longines برای اولین بار با نام Longines که در سال 1880 یک علامت تجاری دریافت کرد و لوگوی نمادین ساعت شنی بالدار آن در سال 1889 یک علامت تجاری دریافت کرد، به عنوان قدیمیترین علامت تجاری ثبت شده برای یک برند ساعت که امروزه نیز مورد استفاده قرار میگیرد، شناخته شد.
در حالی که Longines به ایفای نقش اصلی در دنیای ورزش های سوارکاری و رقابتی ادامه می دهد، این نام تجاری احتمالاً به دلیل مشارکت در ناوبری و روزهای اولیه پرواز مشهور است.
در سال 1919، Longines به عنوان تامین کننده رسمی ساعت برای فدراسیون بین المللی هوانوردی نام گرفت و در سال 1927، این برند با افسر نیروی دریایی ایالات متحده فیلیپ ون هورن ویمز برای ایجاد ساعت تنظیم دوم Longines Weems همکاری کرد که به کاربر اجازه می دهد تا دست دوم را همگام کند.
با سیگنال GMT – یک ویژگی ضروری برای ناوبری اولیه.
خلبان آمریکایی چارلز لیندبرگ پس از انجام پرواز انفرادی بدون توقف تاریخی خود بر فراز اقیانوس اطلس شمالی، با Longines برای ایجاد ساعت زاویه ای لیندبرگ در سال 1931 همکاری کرد.
بر اساس ساعت ناوبری اصلی که توسط Weems چندین سال قبل طراحی شده بود، ساعت جدید دارای یک ساعت منحصر به فرد بود.
قاب با مجموعهای از مقیاسها که میتواند همراه با سالنامههای سکستانت و دریایی برای کمک به هوانوردان در محاسبه طول جغرافیایی و موقعیت جغرافیایی خود استفاده شود.
Longines در عصر مدرن
فهرست دستاوردهای Longines طولانی و گسترده است، از جمله تعدادی از نوآوری های الکترونیکی و کوارتز، و حتی اولین ساعت جهان که قادر به دستیابی به ضخامت کلی کمتر از 2 میلی متر است
– Feuille d’Or (به معنای “برگ طلا”). با در نظر گرفتن این موضوع، یکی از مهم ترین نکات در تاریخ Longines در سال 1983 رخ داد، زمانی که مالک برند (ASUAG) با SSIH (مالک Omega و Tissot) ادغام شد و Société Suisse de Microélectronique et d’Horlogerie (SMH) را تشکیل داد.
، که بعداً در سال 1988 به گروه سواچ تبدیل شد.
تا به امروز، Longines همچنان بخشی از گروه سواچ است و در خانه همیشگی خود در Saint-Imier فعالیت می کند، جایی که ساعت های لوکس به زیبایی ساخته شده را تولید می کند که شهرت درخشان را حفظ می کند.
یکی از قدیمی ترین برندهای سوئیس امروزه، Longines طیف گستردهای از ساعتهای مختلف ساخت سوئیس را تولید میکند که شامل همه چیز، از مدلهای لباس زیبا گرفته تا ساعتهای ابزار ناهموار و هر چیز دیگری است.
این برند همچنان در دنیای هوانوردی، سوارکاری و اسکی آلپاین به ایفای نقش فعال خود ادامه میدهد و Longines در سالهای اخیر با کشف نسل جدیدی از کلکسیونرها و علاقهمندان به این برند برجسته ساعتهای لوکس سوئیسی، طرفداران زیادی در بین خریداران به دست آورده است.
موزه لونژین
تاریخچه برند Longines در سال 1832 در سن ایمیر آغاز شد، زمانی که آگوست آگاسیز شرکت ساعت سازان خود را تأسیس کرد.
در این نوع تأسیسات، که به عنوان comptoir d’établissage شناخته میشود، دهقانان ساعتها را در خانه میساختند و آغاسیز مونتاژ را تمام میکرد و آنها را میفروخت.
اما این شرکت قبلاً در آن زمان دسترسی بینالمللی داشت و ساعتها را در نقاط دوردستی مانند ایالات متحده آمریکا میفروخت.
ارنست فرانسیلون، برادرزاده آگوست آگاسیز، در سال 1854 در سن ایمیر مستقر شد. پیشگام در تجارت ساعت سازی
او بود که در سال 1867 اولین کارخانه ای را افتتاح کرد که تمام مراحل لازم برای ساخت ساعت ها را در زیر یک سقف جمع آوری کرد.
همچنین او بود که آرم ساعت شنی بالدار را برای حک شدن روی تمام محصولات کارخانه انتخاب کرد.
و در نهایت، او بود که به ساعت های تولیدی نام مکانی را که ساختمان در آن قرار داشت داد.
نام تجاری لونژین – که در گویش محلی به معنای “چمنزارهای طولانی” است – متولد شد.
ساختمان های Longines، واقع در زیر مرکز شهر واقعی سنت ایمیر، همراه با شرکت در حال رشد توسعه یافتند.
امروزه، آنها دفتر مرکزی Compagnie des Montres Longines Francillon S.A، کارگاههای آن و موزهای را در خود جای دادهاند که تاریخ غنی این تجارت را نشان میدهد.
این موزه که در سال 2012 بازسازی و بازسازی شد، مجموعه هایی را در خود جای داده است که نشان دهنده تمام جنبه های گذشته این برند است.
بازدیدکنندگان میتوانند بیایند و مدلهای اصلی ساعت، ابزار ناوبری، ابزار اندازهگیری زمان، و انواع اسناد منحصربهفرد مانند عکسها، پوسترها، فیلمها، مدالها و سوابق بایگانی را کشف کنند.
سنت ساعت سازی، نوآوری، ماجراجویی، ورزش و ظرافت. اینها ارزش های برند بوده و هستند و ساختار موزه به دقت این توصیفات را به تصویر می کشد.
سنت و مهارت ساعت ساز در مرکز پذیرش بازدیدکنندگان قرار دارد.
تاریخچه ساعت سازی با اختراعات تکنولوژیکی و استراتژی کارآفرینی این شرکت مشخص شده است.
ساعتها و آرشیوهای نمادین، تمام نقاط عطف ایجاد شده توسط این برند را تداعی میکنند و داستان فعالیتهای گذشته و حال Longines را بیان میکنند.
ساعتهای ساعت شنی بالدار نیز از طریق قابلیت اطمینان، دقت، استحکام و فناوریهای نوآورانه خود، به موفقیت بسیاری از دستاوردها کمک کردهاند.
آنها مأموریتهای اکتشافی را در نقاط ناشناخته جهان همراهی کردهاند، در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کردهاند، در افتتاح راههای هوایی جدید و ثبت رکوردهای جدید هوانوردی شرکت کردهاند و در دریاهای خروشان پیمایش کردهاند. بنابراین یک اتاق به موضوع ماجراجویی اختصاص داده شده است.
Longines همچنین از دنیای ورزش جدایی ناپذیر است، زیرا از سال 1878 فناوریهایی را برای اندازهگیری زمان با دقت بیشتری توسعه داده است.
در ربع آخر قرن نوزدهم، این شرکت اولین کرونومتر خود را برای اندازهگیری عملکرد ورزشکاران در مسابقات مختلف تولید کرد.
به دنبال این مدلها، مدلهای زیادی برای استفاده خصوصی یا حرفهای وجود داشت که تقریباً در هر نوع ورزشی در سراسر این سیاره وجود دارد.
آنها در یک منطقه خاص نمایش داده می شوند.
“وقار، روش و رفتار است”
شعار ارتباطی Longines از سال 1999 بیانگر فلسفه این برند است. ظرافت بسیار بیشتر از ظاهر ظاهری است.
باید در تمام جنبه های یک عمل یا یک شخصیت نشان داده شود.
بنابراین، یک اتاق نشان میدهد که چگونه پیام Longines در تبلیغات همه سنین و همچنین در مدلهایی با طراحی خاص به تصویر کشیده شده است.
برخی از آنها برنده جوایز سبک شده اند یا شامل مواد نجیب هستند.
اینها داستانهایی هستند که در این موزه کشف خواهید کرد و شاهد یکی از بزرگترین افسانههای ساعتسازی سوئیس و همچنین میراث صنعتی و منطقهای هستند که به همان اندازه غنی و جذاب است.
خلاصهی پایانی
با توجه به مطالب مطرح شده در این مقاله، مدلهای معروف ساعتهای لونژین از زیبایی، کیفیت و ارزش بالایی برخوردار هستند .
هر یک از مدلهای مذکور، با ویژگیها و خصوصیات خاص خود، جایگاه ویژهای در دل علاقهمندان به ساعتهای لوکس دارند .
دوستان عزیزی که قصد خرید یا مشاوره درباره ی ساعتهای لونژین رو دارند یا علاقه مند به دیدن مدل های بیشتر ساعت های لونژین هستند
میتوانند از طریق سایت مستر اسپشیال با ما در ارتباط باشند .